De lijst is dood

Tue Dec 21 14:31:42 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, 't Is me allemaal wat, Dr. Marc,

Zelfs in Engeland hoor, gelovige Sikhs (nee geen SixtiSix) gooien er stenen
door de ruiten van theaters als ze het niet eens zijn met toneelstukken, die
dan maar gestopt worden.
Maar heeft natuurlijk met vrije meningsuitging allemaal helemaal niets te
maken, Marc.

En stenen of andere fysieke middelen gebruiken om andersdenkende mensen aan
te randen en om zo je onverdraagzame wil op te leggen is ook niet bedreigend
hoor. Echt niet.

Een vrouw die er echt uit zag als een heks zei ook, in haar Sikhs-Engels,
dat ongeacht de reden, het verstand had gezegevierd, dat het toneelstuk niet
meer opgevoerd wordt.

Fritz