Verzoek van Wilders

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Dec 21 00:05:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> Het wordt me langzamer hand steeds meer duidelijk waarom het met D66 gaat
> zoals het gaat.

Heel fijn, Ger. Het werd ook wel tijd, vind je niet?

Is er kans dat het hier op de lijst ook duidelijk wordt? Of
blijft dat even onbeantwoord als waarom we wetgeving hebben
die nergens toe dient.

> En als henk staat voor de gemiddelde D66 is het allemaal wel
> helder.

"Als", Ger? Waar gaat dit nu weer over?

Als Ger staat voor de gemiddelde D66 is het allemaal wel helder.

Zie je Ger, er wordt helemaal niets duidelijk of helder. Dat
nu is steeds onderwerp van gesprek geweest, Ger.

Maak het eens duidelijk!!! Maak eens duidelijk waarom we
wetgeving zouden moeten handhaven die nergens toe dient.
Wetgeving nog stamt uit een tijd die ver achter ons ligt.

Ger, wie het ook vroeg, iedereen heeft hier nul op rekest
gekregen. Dat is wel helder en duidelijk geworden.

Misschien staat dat wel voor de gemiddelde D66 !

Henk Elegeert