Verzoek van Wilders

Wed Dec 15 20:45:41 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

We zijn uitgepraat.

Je kunt de draad weer oppakken waar ik inhoudelijk gedegen inging met mijn
analyse die aansluit op die van Henk, en die jij beide buiten jouw orde
plaatste.
Beledigingen verder zijn zinloos voor deze inhoudelijke discussielijst.
Pas als je aangeeft waar je het oneens bent met argumenten van anderen.
i.p.v. slechts te zeggen dat het jouw woorden niet zijn, is er weer stof om
naar te kijken en iets om wat over te zeggen. Pas dan weten we waarover en
waarom we het eens zijn of oneens.
Nu lees ik alleen maar berichten met beledigingen.
Doe boeien hier iemand.

Fritz