Bijdragen aan D66-lijst zelf wegfilteren

Tue Dec 14 12:34:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben me er terdege bewust dat ik deze maand ook meer post dan anders.
Excuses aan degenen die het niet met mijn meer vrijzinnige en sceptische
opvattingen eens zijn. Momenteel gebeurt er veel waarbij vraagtekens
gezet kunnen worden... maar ik beloof beterschap.

Men kan de lijst zo filteren als men wil (dat doe ik zelf momenteel ook,
ik wil al die onzin zelf liever ook niet zien) als men de zaak via het
web leest (dan wel de mail op NOMAIL zetten door NOMAIL D66 te posten
naar <listserv at nic.surfnet.nl> anders heeft het weinig zin).

Deze link geeft alles van vandaag behalve de mails van de medeleden
user1 at domain1 en user2 at domain2 (1 regel):
    http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S2=d66&I=1&X=-&a=today&b=today&0=S&f=NOT+user1@domain1+AND+NOT+user2@domain2
Men kan daar op soortgelijke wijze een derde, vierde en wie nog meer
wegfilteren (zet daar dus elke keer +AND+NOT+ voor en plak daarachter
het te filteren volgende email adres). Opslaan in de bookmarks of waarin
dan ook en je bent klaar. Als men today vervangt door today-1 (waarbij
a<b), dan geldt het ook voor gisteren.

Als men dit doet, dan valt de lijst nog steeds heel goed te lezen. Alle
onzin ziet men voortaan domweg niet meer.