Werken naast uitkering (Was: De vrijheid van keuringsartsen)

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Dec 14 02:48:06 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Bart Meerdink <bm_web at xs4all.nl>
knip knip knip knip...
Bart,

Ben het geheel met je eens dat de regelaars buiten de werkelijkheid leven.
Regels op regels die men niet kent en die voortdurend veranderenen en vooral
strenge straffen.
Dan blijf je toch geheel ondergronds.., dan maken ze van iedereen een
crimineel.
Lang leve de bureaucratie!
En dat wordt gedaan door ONZE verkozene..?
lenny

Hotmail en Messenger on the move
http://www.msn.nl/communicatie/smsdiensten/hotmailsmsv2/