Congres Afterkater

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Tue Dec 14 00:19:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goeie brief Henk, ik hoop dat het iets uithaalt.

Overigens, die motie van Fritz, het was mij in ieder geval best
duidelijk dat de in stemming gebrachte variant omgekeerd was aan het
voorstel van Fritz (niet erg correct natuurlijk), en mijn stem 'voor'
kan dus niet geinterpreteerd worden als een stem voor het voorstel van
Fritz.

Bart

Henk van Lingen wrote:

> Utrecht, woensdag 8 dember 2004
>
> aan: Landelijk Bestuur D66
> van: Afdelingsbestuur D66 Utrecht
>

> Geacht bestuur,
>
> Met een flinke dosis zorg nemen wij waar hoe het bergafwaarts gaat met de
> democratische besluitvorming en standpuntbepaling binnen de partij en hoe
> de kloof groeit tussen de partijtop en haar achterban. Over dit laatste
> hebben wij ons reeds uitgesproken middels de Utrechtse motie
> 'congres afterparty': Het Landelijk Bestuur dient meer te investeren in
> partijbrede contacten en zich niet te beperken tot etentjes met
> [...]

[knip rest]