Teletekst: Brinkhorst: Submission onverstandig

Mon Dec 13 23:01:32 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Afijn,

D6-minister Wijers had zijn program in Paars 1 in 1994/95 in een jaar
helemaal uitgevoerd,
maar Brinkhorst zwijgt als Nova fijntjes uiteenzet hoe Nederland de boot
mist economisch,
door bureacratische rompslomp en gemiereneuk en elkaar tegenwerkende
ministeries,
zeker bij de vestiging van buitenlands bedrijven en werknemers die dus maar
elders de economie gaan versterken, zo'n slechte en mensonvriendelijke en
slome onwillige indruk als Nederland in het buitenland en bij buitenlanders
al jaren maakt als er iets eenvoudigs formeel geregeld moet worden.

Maar ze zijn er maar druk mee, de vrienden en familie van HM en ministers
van staat van D66 en de PvdA...
Het proberen het spreken en uiten van anderen te verbieden en te laten
(zelf)censureren, en anders ze maar in een erg kwaad daglicht te stellen.

Pot-ver-Donner, ik zou bijna VVD-er worden, aan het werk Brinkhorst c.s....
De economie zit in het slop en je bent niet de D66-minister van
staatscensuur, je fractie heeft bovendien de omgekeerde opvatting als die
jij als minister van economische zaken namens HM uitvent. Wat een
gesukkel... Zo langzamerhand begin ik het met ger eens te worden, weg dit
rariteitenkabinet van vriendjes van HM, het is op, verkiezingen
alsjeblieft...

Fritz