Verontrustende berichten over softwarepatenten

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Mon Dec 13 18:56:10 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Zojuist lees ik het onheilspellende bericht dat onze grote vriend
Brinkhorst nog steeds bezig is de softwarepatenten erdoor te drukken. Nu
vind ik Brinkhorst een op bijna alle punten voortreffelijke minister van
economische zaken, de beste sinds Wijers, maar hier word ik toch wel erg
boos om. Wat is hier in vredesnaam aan de hand? Welk vies spelletje wordt
er hier gespeeld? Brinkhorst is geen domme man, volgens mij weet hij
donders goed hoe schadelijk softwarepatenten zijn.

Kan de fractie niet nog snel vragen stellen? Er is wel gloeiende haast
bij, want morgen of overmorgen wordt er dacht ik over besloten.

Voor meer info zie:
http://kwiki.ffii.org/Cons041213En