Hirsi Ali: To hell with the VVD

Mon Dec 13 13:12:51 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Dat Ebru, die ik evenzeer waardeer, iets schrijft en vraagt wlniet zeggen
dat haar conclusie daarmee bewezen is. Ebru wordt trouwens zelf net zo
verketterd als Ayaan.

Je speculaties over draaien die ik niet hoef te maken zijn zoals
gebruikelijk sinds 2 november, sowieso weer nergens op gebaseerd. Ik geloof
dan ook nog steeds niet in jou of Ayaan of Ebru, ik weeg wel hun argumenten
en zeker hun feitelijke beweringen.

Fritz