Onderdanigheden

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Dec 13 11:34:36 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zou je willen ophouden over mijn partner en mijn relatie.
Je bent altijd aan het fantaseren over mij en nu ook nog over mijn partner.
Het gaat je niks aan wat ze wel en niet gedaan heeft of wat ze wel of niet
zou moeten doen. Je speculeert over haar dat ze niet aardig is en ik ben het
zat dat je dat doet.

Zo, hehe, om maar eens een keer op eenzelfde wijze te reageren. Nu snap ik
het Fritz, het lucht op, hahahaha.

Groetjes Ger

http://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&I=1&X=-f=fluks&s=Eerdere%20