De vrijheid van keuringsartsen

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Sun Dec 12 21:59:12 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Omdat ik toch wel overtuigd ben dat iedereen zijn/haar best doet binnen
(of soms misschien wel buiten) de gestelde regels denk ik toch dat
eventuele verbeteringen van een slimmer, eenvoudiger en flexibeler (en
dus eerlijker) systeem moeten komen.

Zaken die nu fout lopen zijn dan test-cases die in zo'n beter systeem
beter moeten gaan. En het zal je duidelijk zijn dat ik (anders dan jij)
mijlenver van de 'loopgraven' verwijderd ben.

Bart