Onderdanigheden

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Dec 12 16:55:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Je bent hier al weken bezig om Hirsi Ali voor
> heks en voor duivel uit te maken.

Dat is ieders recht. U blijft moeite houden met uitingsvrijheid.

> Jammer dat Fritz en Eric geen inkijkje in hun geloof willen of kunnen
>
> Er is helemaal geen sprake van een geloof.

Jazeker. U gelooft van alles. Vooral uw eigen verzinsels.

> Ik hou er niet van als iemand die zichzelf
> hier niet kan verdedigen met vage
> suggesties wordt zwartgemaakt.

Gaat uw mond spoelen. Als er iemand meester is in deze techniek, dat
bent u het. Ik hou niet van vossen die de passie preken.

> Dat verbaast mij niets. Ik bestrijd overigens dat
> niemand op deze lijst iets van DB.NL weet. Er
> zijn hier tenminste drie oud-participanten en/of
> bestuursleden aanwezig, en bovendien is het
> onderwerp DB.NL hier uitvoerig besproken.

Nee, DB.NL is hier de aanleiding geweest om persoonlijke vetes uit te
melken. Had niets met db.nl te maken, en alles met haatdragendheid. Kijk
maar:

> Tot slot is kennis van DB.NL
> helemaal niet noodzakelijk om te zien dat Hein
> onzin verkoopt en soms zelfs glashard liegt
> over zijn handelen als bestuurder en vereffenaar.

En dan moet ik weer terug gaan zeggen: Tot slot is kennis van DB.NL
helemaal niet noodzakelijk om te zien dat Muizenmiezer
onzin verkoopt en soms zelfs glashard liegt
over zijn handelen als voormalig particpant en discussie-sloper

Maar dat is kinderachtig,. dat die ik niet.

> Je denkt toch niet dat Hein dan ophoudt met liegen?

Kent u die van die Kretenzers? Alle Kretenzers liegen, zei de Kretenzer.
Gelogen?