Verzoek van Wilders

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Dec 11 17:04:19 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Onjuist. Uit de statuten:
>
> Participanten zijn natuurlijke personen die
> a) minstens een jaarlijkse donatie van een door het bestuur vast te
> stellen hoogte hebben gedaan

Inderdaad, en in een paar gevallen was die hoogte door het bestuur op
nul gulden vastgesteld.

> b) zich kunnen vinden in de doelstellingen van de stichting

Dat hadden de beshermheer c.s. al aangegeven. Anders was hij geen
beschermheer.

> c) verifieerbaar bij het bestuur hebben aangegeven participant te
> willen zijn

Dat hadden ze gedaan. verifieerbaar bij het bestuur. Helder zo?
Ik zeh het nu nog één keer: * een stichting is geen vereniging*.

> Er is door mij helemaal geen rel getrapt;

Er is door u wel een rel getrapt. U trapt al rellen sinds we uw zandbak,
de open lijst, hebben afgenomen. U had het dan ook te bont gemaakt.

> Het is andersom;

het is bij altijd andersom. U bent lelieblank en Hein van Meeteren is de
schuld van alles. Speelt u rustig verder met uw computergame.

> Dat lukte niet omdat Hein van Meeteren in strijd
> met de statuten personen ging meetellen als
> participant die dit statutair gezien niet waren.

Uiteraard. Dat deed als autocraat. Foei.

> Van rechtswege heb ik nooit beweerd. Statutair
> gezien geen bestuurder meer,

Lées die statuten, vooral over herbenoemingen. tenslotte is het mijn
proza, ik ik hou van mijn lezers.

> Als ik moederziel alleen stond met mijn protest,
> waarom heb jij dan om een stemming te voor-
> komen een groep personen meegeteld als
> participant hoewel zij dit statutair gezien niet
> waren?

jaja, natuurlijk. U wordt vermoeiend.

> Als ik moederziel alleen stond met mijn protest
> was er toch helemaal geen reden voor dergelijk
> bizar paniekvoetbal?

P{aniekvoetbal? Man, ú had paniek. Mijn lijstje! Nu kan ik nergens meer
ruzietrappen! Geef me mijn lijstje terug!
Maar nee, u kréég uw lijstje niet terug. Leg u daar bij neer.

> Als ik moederziel alleen stond met mijn protest
> kon je een stemming toch met het volste
> vertrouwen tegemoet zien?

dat komn niet, want een genomen bestuursbesluit tot ontbinding kan niet
onderhevig zijn aan een stemming, los van het feit dat bij een stichting
dit soort stemmingen sowieso niet écht kunnen. Maar dat had die notaris
goedgekeurd, dus allá.

De rest is een herhaling van oude dingetjes. Oude koeien,. heb ik geen
zin meer in. Ga buiten spelen, ik zie uw dagvaarding met zonnigheid
tegemoet.
Overigens: de stichting ís ontbonden, het batig saldo ís verffend en
binnenkort is de stichting niet eens meer in liquidatie, maar...helemaal
verdwenen.
Wen daar maar aan, manneke,

Zo, nu is het weekend en ik ga leuke dingen  doen. Aju!