Submission ergens te zien?

Tue Dec 7 15:53:17 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>:
>Wil ik net die Submission film bij ifilm.com gaan bekijken, blijkt die
>sinds 3 dec. niet meer uitgezonden te mogen worden van Column Producties:

 Zaken die van internet verwijderd zijn, zijn dikwijls jaren later nog
 terug te vinden bij archive.org.

 Surf naar,
    http://web.archive.org/collections/web.html
 en tik een website in waar zo'n filmpje (of wat dan ook) ooit gestaan
 zou kunnen hebben. Zoals kan je dan weer vinden met google-cache of
 yahoo-cache.

 In het onderhavige geval: kijk bijv. bij VPRO's zomergasten of zo...
    http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/

 Marc Fluks, Amsterdam