IND wil baby het land uitzetten

Mon Dec 6 15:20:11 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zou je het willen laten om mijn naam die hier bekend is te gebruiken als je
spreekt over de medewerkes van de IND, Ger,

Je gedrag wordt steeds schofteriger, doordat de lijstbeheerders alles maar
toelaten.

Inhoudelijk vind ik dat je een goed punt aandraagt. Ik vind dat als mensen
formele of vormfouten maken, dat ze de gelegenheid moeten krijgen dat te
herstellen.

Ik betreur het zeer dat je me nu zelfs al bij voorbaat de gelegenheid
ontneemt mijn iegen woorden te kiezen en naar vorn te brengen, en stemming
maakt.

Fritz