De rol van de lijstbeheerder

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Dec 6 14:18:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niks verknippen en verplakken Fritz, ik zou de hele mail kunnen kopieren
maar elk lid van de lijst heeft die gehad en kan zien dat er alleen wat
tussenuit is, enkel voor de duidelijkheid.
Blij te zien trouwens dat je eigen woorden onzin noemt.

Je blijft erg vermakelijk hoor dus wees maar gerust.

Ger