De rol van de lijstbeheerder

Mon Dec 6 14:08:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat een onzin weer allemaal, Ger,

Kun je ooit weer iets samenhangend en logisch consistents naar voren
brengen? Liefst op feiten gebaseerd en met betrekking tot politieke
vraagstukken, het kader van deze d66-lijst?

Ben je weer jaloers, dat ik op verzoek van de redactie van de Gay Krant
eindelijk eens meedoe aan hun fora? Die overigens perfect gemodereerd
worden. Dus enige laster en persoonlijke onzin en aanvallen worden daar
gewoon geweerd. Evenals mensen die zich er bij herhaling schuldig aan
blijven maken.

Zielig hoe je ook daarover, discussies die het niveau van hier althans
gemiddeld, vele malen overstijgen, kiest om te liegen en te lasteren.
Zomaar wild algemene leugens uiten.

Ik voel me niet verheven boven jou of wie of wat dan ook, uitte zelfs vele
malen mijn waardering voor je inhoudelijke bijdragen.
Waardering van jou voor wie of wat dan ook heb ik nog nooit waargenomen. Dus
als iemand zich verheven voelt ben jij het.

Opnieuw kies je ervoor te schelden, helaas lukt het je niet anderen daaraan
mee te laten doen. Helaas wordt jouw schelden en belasteren hier nog steeds
toegestaan. De laatste lijst zover ik waarneem in Nederland waar dat nog zo
is.

Fritz