Hirsteria: Studiebiografie Hirsi Ali

Sun Dec 5 21:45:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>We zijn hier inderdaad niet in Somalie; je mag hier zeggen wat je denkt.

 Uiteraard. Maar dat betekent ten eerste niet dat zulks inhoudt dat men
 kwakkeloos allerlei beschuldigingen kan uiten en ten tweede betekent het
 niet dat mensen waar een steekje los aan is niet tegen zichzelf in be-
 scherming genomen behoeven te worden.

 Al die zogenaamde 'vrienden' van Hirsi Ali zouden haar eens goed de
 waarheid behoren te zeggen als ze het zo goed met haar menen. Maar het
 tegendeel is het geval: ze juinen haar zelfs via de media op om nog een
 stapje verder te gaan. Wie heeft er vijanden nodig met zulke vrienden ?
 Die lapzwansen willen alleen maar met een snuit op de TV over de rug
 van 'hun goede vriendin'. Jesses !

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Want Ayaan vind veel dat iedereen vind.

 Ja precies. En da's dus heel erg. Hitler had ook zoiets.

>Degenen die onze samenleving dagelijks ontwrichten zijn degenen die Ayaan
>en alle andersdenkenden monddood of dood willen,

 Da's in strijd met het bovenstaande: de meeste mensen vinden deze mevrouw
 immers fantastiessss. De andersdenkenden zijn de skeptici zoals ik.

>Je sluit je ogen en oren voor de dagelijkse terreur, geweld, en
>doosbedreigingen.
 ^^^^

 Da's een leuke. Die houden we er in...  :-)

 Degene die voortdurend oproept tot geweld is Hirsi Ali. Niemand anders.
 Zelfs Pim Fortuyn deed dat niet.