Hirsteria: Studiebiografie Hirsi Ali

Sun Dec 5 17:29:31 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je tekent hier je brevet van domheid, Marc,

Want Ayaan vind veel dat iedereen vind. Jij bent dus de enige ter wereld die
alles en elk tegendeel en niets vind, want zo werkt de logica op jouw
uitspraak 1.

Degenen die onze samenleving dagelijks ontwrichten zijn degenen die Ayaan en
alle andersdenkenden monddood of dood willen, en jij behoort helaas tot hen,
al wil jij haar "slechts" laten opsluiten en het land uitzetten omdat ze
kritiek heeft op onderdrukking en geweld. Je zou je eigen klep eens moeten
beluisteren en horen hoe die de samenleving ontwricht.

Je sluit je ogen en oren voor de dagelijkse terreur, geweld, en
doosbedreigingen. Welke joden, christenen, en anderen beroven mensen en
erger op racistisch gronden? Het komt niet of nauwelijks voor. Racisme en
fascisme en terreur en geweld van bepaalde groepen jongens des te meer. Die
ontwricht de samenleving.

Pas maar op dat de Sint je niet meeneemt naar Spanje!

Anders veel plezier met Zwarte Piet...  ;)

Fritz