Hirsteria: Studiebiografie Hirsi Ali

Sun Dec 5 12:02:35 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Als het voor het inhoudelijke debat allemaal zo interessant is wat er over
>deelnemers aan het debat allemaal bekend is. Ik zie dat niet hoor,

 [He, he, we zijn er...]

 Precies ! Dat is nu juist exact hetgeen ik betoog. Maar helaas draait bij
 deze mevrouw alles om haar biografieen. Dat doe ik niet, dan doen haar
 gelovigen.

 Het is geen toeval dat niemand dit bij Wilders doet, niemand dit bij Van
 Gogh of Fortuyn deed. Of bij Janmaat en De Winter. Maar bij Hirsi Ali doet
 vrijwel iedereen het. Ik ben een van de weinigen die daar door heenkijkt.
 Als je Hirsi Ali van haar biografieen ontdoet, dan houd je niets over.

 En dat is de kern van mijn betoog.