Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Sun Dec 5 09:58:45 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gaat er niet om iemand een column te ontnemen,

Het gaat er om te kiezen wie voor en tegen goede analyses, alternatieven en
argumewnten heeft te melden en die de ruimte te geven in pluriforme media.
Marcel en Ronald Plasterk hebben nooit meer maatschappelijk analyses dan
over personen die hij niet mag.
Terwijl er schrijvers van alle gezindten zijn die wel inhoudelijke veel t
emelden hebben, maar de ruimte is in ouderwetse kranten nou eenmaal
beperkt...

Fritz