Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Dec 3 08:51:56 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Fritz,

Die column van Marcel van Dam in de Volkskrant wordt steeds minder
leesbaar. Ik snap er langzamerhand niks meer van. Komt vooral door zijn
uiterst belabberde stijl. Wat me meer verbaast is dat de Volkrant Van Dam
nog handhaaft als columnist. Puur om taalkundige redenen had de man allang
moeten verdwijnen.

hv,u
------