Paswoord voor archief

Sat Dec 4 16:39:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Ik heb ook de instructies na inschrijving vele jaren geleden voor deze lijst
bewaard, en ben daarin niets tegengekomen over kwartjes die jij wilt laten
vallen.
Ik stel voor dat we deze discussie sluiten, want volgens mij is deze lijst
niet bedoeld om jouw kwartjes te laten vallen of om jouw persoonlijke
instructies te ontvangen.

Fritz