Paswoord voor archief

Sat Dec 4 15:22:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Bij elk voorkomen van je gevaarlijke en lasterlijke fantaseren over mij heb
ik je verzocht dat voortaan achterwege te laten. Nooit heb ik je verzocht
iets terug te nemen, wat jij zegt graag te willen door mij te laten herhalen
waarvan ik per geval vroeg zulk onzinnig fantaseren te laten.

Gezien het feit dat de lijstbeheerders hier hun verantwoordelijkheid niet
nemen kun je tot in het oneindige doorgaan mijn vriendelijke verzoeken aan
jou tot ik het opgaf ooit antwoord te krijgen te verdraaien en belachelijk
te maken. Plezier ermee en we zien wel wat de lijstbeheerders ermee zullen
doen.

Het is je persoonlijk best duidelijk dat deze lijst er is om over politieke
inhoud te discussiëren vanuit een link met D66. En niet om lasterlijk te
speculeren over opvattingen en gedragingen van individuele personen die zij
niet zelf naar voren brengen en waarvan zijn op geen enkele wijze waar dan
ook blijk hebben gegeven.

Wat betreft de omvang van deze lijst en het aantal postings sta ik open voor
regels en zelfs kritiek die ik me oprecht aantrek. Maar ik behoud me het
recht voor op inhoudelijke bijdragen te reageren, en ook op bijdragen waarin
jij of iemand anders mij direct of indirect aanspreekt, of waarin wordt
gerefereerd aan woorden aan mij gericht of van mij in antwoord daarop.

Het blijft jammer dat je weer meent persoonlijk over mensen te moeten
badineren. Richt daar toch een eigen lijst voor op Ger.
Want hoeveel respect jou en je soms inhoudelijke bijdragen ook betoond
wordt, waar anderen je bijdragen en gedrag hier en op andere lijsten of fora
bedenkelijk vinden en dat soms ook uiten, je vindt overal wel een aanleiding
in om mensen persoonlijk belachelijk te maken.

Fritz