Fw: digitaal politiek cafe

Sat Dec 4 11:10:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En in vervolg op de vorige posting,

Ter informatie en mede verdediging tegen de nergens op gebaseerde
stemmingmakerij van sommigen alsof ik verzocht zou hebben de lijst of het
archief te laten afsluiten voor deelnemers...

Het antwoord van de toenmalige directeur van D66 op mijn verbaasde vragen,
waarin hij toegaf dat het het bij herhaling smerig op de man spelen op deze
politieke discussielijst was
dat D66 noodde tot het doorknippen van de link...

Overigens zijn anders dan hij stelde later wel degelijk vele links naar
afdelingen, fora en platforms van D66 zelf ook doorgeknipt.

Fritz