Paswoord voor archief

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 3 23:26:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Volgens mij kan je niet meer zonder deze lijst, ongeacht welke reactie je
krijgt. Je vertoont alle trekken van een junk, of, zo je wilt, een
verslaafde. Deze lijst is bewust een open lijst, als een soort café, waar
een ieder verantwoordelijk is voor zijn eigen gebruik. Neem je teveel in,
dan mag volgens de Drank- en Horecawet de eigenaar niet meer schenken,  maar
Chiem en Mark zijn hier heel tolerant in. Blijft over je eigen
verantwoordelijkheid. Zou je het aan kunnen, om zeg eens, 4 dagen niet te
posten, en in plaats daarvan goede musea te bezoeken (zie de bijdrage van
Henk Vreekamp), sinterklaassurprises te maken, een spelregelboek over emails
te lezen, of iets dergelijks. Ik geloof het niet, maar wat denk jij, kan je
dat aan?

Groet,

Tjerk