Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Fri Dec 3 15:15:42 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Je blijft maar speculeren over anderen en hun meningen en je isoleert je van
de inhoudelijke bijdragen van andersdenkenden.

Als je je betrokken voelt bij mij persoonlijk dan mag je me altijd bellen.

Waarvoor moet ik oppassen Marc? Voor jou? Wat bedoel je?

Als je vragen hebt over mijn hekel aan racisme en fascisme, ook als het van
links of ethnische minderheden komt, dan stel je die vragen toch gewoon.

Wat ik van jouw diskwalificaties van andersdenkenden vind, dat weet je nu
toch wel?

Fritz