Opsporing van vermeende uitkeringsfraude

Fri Dec 3 15:03:58 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Deze lijst is ingesteld om over de politiek en D66 te discussieren, Ger.

Jij moet een eigen lijst oprichten of meerdere zelfs over je onderwerpen die
hier gewoon niet thuishoren.

Mijn pensioenopbouw waarje naar vraagt, gaat je geen reet aan, Ger,

En je weet er overduidelijk ook niets van. Maar daar is deze lijst ook niet
voor bedoeld, Ger.

Fritz