Allemaal toeval... HM's vrienden

Fri Dec 3 14:57:53 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jouw geleuter als niet eens een kip, zonder kop, hoort niet op deze lijst
thuis, Ger,

En hoe Ayaan haar volksvertegenwoordigende werk doet nu ze in rouw is over
haar goede vriend die door een bij de AIVD bekende godsdienstwaanzinnige
werd geslacht, en nu ze nog meer zelf met de dood bedreigd wordt door zulke
waanzinnige en onverdraagzame mensen, heb je kunnen lezen, dus mijn
persoonlijke informatie direct of indirect via politieke vrienden heb je
daarvoor helemaal niet nodig.

Fritz