Ede

Fri Dec 3 03:32:07 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies, Lenny,

Pims en Theo's leuke en inzichtelijke boeken en columns gingen dan ook al
heel lang vooral over het regentisme, gebrek aan vrijheid en democratie en
een stem van individuën, en de onvoorstelbare corruptie en gevaarlijke
hypocrisie in dit, al volgens Lubbers, zieke land, het verelendungende alles
verhullende en despote corporatisme.

Het was ook maar puur toeval dat ik gestuit op weer een smerig en kafkaiaans
staaltje nepotisme, die helder wat ik om me heen zag beschrijvende Pim eens
belde en zo leerde kennen als, zoals mijn buitenlandse vrienden huilend
vertelden, liefste en eerlijkste man die zij naats zich hadden meegemaakt.

Maar goed, laten zij, Pim en Theo, nou toevallig allebei net als nu de
eenvoudige volksjongen, maar helder dingen bij hun naam noemende Geert
Wilders, door de trouwste slippendragers van de macht en HM neergezet zijn
als levensgevaarlijk en toevallig allebei zijn omgebracht door een goede
bekende van de AIVD.

Dus Lenny wat te doen dan? 911 dagen na de moord op Theo 911 dagen na die op
Pim is het weer bijna tweede-kamerverkiezingen en is een winnende Geert
Wilders aan de beurt. Als drie keer scheepsrecht is althans. Dus nogmaals,
wat te doen?

Fritz