Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Fri Dec 3 00:14:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Het lijkt me meer de erfenis van Thom de Graaf, Paul Rosenmöller, Ad
Melkert, Hans Dijkstal en andere mensen met grappige bijnamen in hun naam...

Effectief is volgens de AIVD iedereen die hetzelfde denkt en daaraan
openlijk vorm wil geven als Geert Wilders nu in gevaar,
de opening van het journaal gister,
tot het hoofd van het binnenlands verzet officieel was overleden.
Dus alle hoofden boven de duisteris afmaaien en anderzins moorden is
inderdaad grotendeels overbodig. Af en toe een voorbeeld stellen zal
voortaan wel effectief genoeg zijn.

Hoe leg jij trouwens je vrienden in de VS uit wat zich in Nederland
afspeelt? De mijne in San Francisco, Miami, Chicago, New York en elders
snappen het allemaal gewoon niet. Gelukkig kunnen ze zich via internet wat
informeren, want anders zouden ze nog gaan denken dat het allemaal een
flauwe grap is. Misschien leg ik het niet goed uit...

Hoewel ze redelijk goed begrijpen dat de Nederlandse onverholen haat jegens
de VS en hun onveiligheidsgevoelens behoorlijk overeenkomt met onze
oranjevrijstaat voor onverdraagzame en criminele activiteiten. (Onverlet
natuurlijk discussie over hypocriet kolonialisme en wat veiligheid het beste
dient, maar tussen presidentskandidaten was er tenminste debat over, wat wij
gewoon niet of nauwelijks kennen.)

Fritz