Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Thu Dec 2 23:39:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je draaft zelf al voor de demonstratie op de Dam na de moord op Theo door
met je bruinhemdenfantasieën, Marc,

Je hebt het interveiw met Ayaan dus niet gelezen.
Er staat geen overtogen woord in.
En zoals ik eerder zei, niamand heeft haar kennis en uitlatingen nodig om al
jaren zelf rond te kijken en te ervaren welke maatschappelijke problemen
manifesteren.
Dat jij veronderstelt dat problemen niet bestaan als je één spreker
wegdenkt, en daarmee iedereen die zelf kan rondkijken en onbevooroordeeld
denkt haar volgt, zegt meer over jou dan over één van die andersdenkenden.

Fritz