Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Thu Dec 2 21:54:07 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

 Neen, dat staat er niet. Er staat:
    Moslims eisen verbod Submission II

>Ze hebben hun multicultidoelen bereikt,
>hun beleid is bijna voltooid en nadert zijn einde,
>de complete vervlakking van onze waarden en normen is de eis,
>de omverwerping van onze gemeenschappelijke cultuur is bijna bereikt,
>als Mr. Moszkowitc wint althans...

 Het zou goed zijn voor het land als de eisers (wie zijn dat?) zouden
 winnen. Dat zou de vrijheid van meningsuiting alleen maar ten goede
 komen. Maar dat zit er natuurlijk niet in, dat begrijp ik ook wel.

 Overigens wordt mij de laatste tijd net iets te veel gebabbeld over
 de vrijheid van meningsuiting...

 Ik vind het overigens raar van je, Fritz, om dit af te wijzen. Eerst
 ben je dermate fanatiek tegen die moord op Van Gogh dat je er zowaar
 zelf een beetje van van slag raakt en nu bewandelen een aantal
 mensen die gediscrimineerd worden het normale pad (het pad dat die
 Mohammed B. ook had moeten gaan als hij goed bij z'n hoofd was geweest)
 en nu is het weer niet goed.

 Dat is niet consistent: wie tegen de moord op Van Gogh is, kan dit
 geding alleen maar toejuichen. Vervolgens kan je hopen dat de eisers
 verliezen (zou wel een verkeerd teken zijn - tenslotte is Hirsi Ali
 zeer kwetsend bezig en discrimineert ze volslagen vreemden opzette-
 lijk louter vanwege hun geloof) maar da's dan weer iets anders.