Opsporing van vermeende uitkeringsfraude

Thu Dec 2 18:07:05 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Je mag van mij ontkennen dat de een drie keer betaald wat hij krijgt en de
ander de helft van wat hij voor twee krijgt.
Je probleemwas controle van wat iemand met een ander deelt in zijn of haar
leven. Jouw oplossing is Balkenende een rotzak noemen.de mijne geen onnodige
en gecompliceerde regels maken waarbij je moet controleren wat iemand in
zijn leven met anderen deelt en hoe.
Dat bepaalt iemand zelf en dat betaalt ie zelf.

Fritz