Opsporing van vermeende uitkeringsfraude

Wed Dec 1 19:49:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goed punt Ger,

Begrijp ik goed dat je voor de individualisering van de AOW bent, en dan ook
van de betaling van de premies ervoor (dus geen AOW als je noit iets
betaalt) en van de aanvullende pensioenen (ieder zin eigen loon mogen sparen
voor pensioen, en geen nabestaandenpensioene op kosten van anderen)?
Hoe behalen we daarvoor een meerderheid?

Fritz