Opsporing van vermeende uitkeringsfraude

Wed Dec 1 19:43:27 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja Ger,

Ik heb je gelezen en het spijt me dat ik het met je eens ben en eraan
toevoeg wat oorzaken zijn van het zogenaamd moeten controleren wat iemand
met rechten wel of niet met anderen doet. Alsof we niet meer in een vrij
land leven waarin iemand dat zelf vorm mag geven.

Dat jij schrijft wat jij schrijft en ik wat ik schrijf hoef je echt niet uit
te leggen. Al sje het eens bent met het indelen van mensen tegen hun wil als
partners als dat de overheid uitkomt en juist niet als ze dat weer beter
uitkomt, dan hoor ik dat graag. Ook als je er net als de meeste mensen
voorstander van bent dat mensen als mensen worden behandeld en niet als de
helft van een paar of juist niet, naar gelang dat hen het meeste schaadt,
hoor ik dat graag.

Fritz