Wed Dec 1 15:31:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zou je je niet willen mengen dan in een berichtenwisseling van Henk en Marc
en mij en anderen over de aanleiding en het oplossen van het sluiten van het
archief?

Dit is een openbare lijst, Ger,

En zou je opmerkingen over de noodzaak en het nut van het vragen van
oplossingen omdat jij niet gewoon wilde antwoorden op mijn vriendelijke
verzoeken dan achterwege willen laten?
Jij hebt ervoor gekozen mij niet te willen veschonen van je fantasieën over
mij en ik vind het ongepast dat je er een vervelend spel van maakt nu dat ik
andere wegen moest zoeken om een eind te vinden aan jouw misbruik van deze
lijst om fictie te schrijven over een bestaande persoon zoals ik.

Fritz