aandacht voor de middeninkomens?

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Wed Dec 1 14:27:04 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dittrich orakelde recent dat er meer aandacht voor de
middeninkomens moet komen, maar wat hoor ik nu net in het
journaal: "Eerst bouwen, dan liberaliseren en huren
verhogen". Dan vraag ik me vervolgens af, wat er lÖs is in
dat bÖlletje van de marktistische D66 fractie. Bent ú
helemaal van de neoliberalisatieratten besnuffeld?

Het is een regelrechte oorlogsverklaring dat asociale plan
van Dekker. Wil Dekker een bepaalde categorie mensen stad en
land uitjagen middels financieël terrorisme? Wist ú
overigens dat wonen in Cuba gratis is? Kortom:
de-liberalisatie ipv liberalisatie, true liberalism voor een
ontspannen woningmarkt.

De bourgeoisie in holland is compleet corrupt, daar vertrouw
je je schoonmoeder nog niet aan toe. De top van Air
Hollandis zit al achter slot en grendel. Gisteren nog Erik
de Vlieger in Barend en van Dorp die bevestigde dat de
onroerend goed sector en de luchtvaart vergeven is van de
meest louche en criminele figuren. Dat even terzijde.

Het geschikte instrument is dus een forse huurverlaging als
sanctie om de corporaties te dwingen meer huizen te bouwen.
(aan geld immers geen gebrek) Zul je zien hoe snel gemeentes
en corporaties om de tafel gaan om nieuwe huizen te bouwen.