Waarvoor een kamerlid wordt gekozen.

Wed Dec 1 09:32:45 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En nogmaals, Ger,

Je hele verhaal gaat weer over mij en wat ik niet vind en niet gezegd heb en
niet bedoel. Je verdraait weer alles wat ik zeg, citeert verkeerd, legt me
woorden in de mond die de jouwe zijn, ik begrijp werkelijk niet waarom je
geen roman gaat schrijven of andere fictieve verhalen. En geef je fantasieën
en de hoofdpersonen in je verhal;en dan zlef een naam en gebruik de mijne
daar niet voor.

Als je zo verliefd op me bent dat je het graag over mij hebt en over mij
fantaseert, dan ben je op deze lijst gewoon aan het verkeerde adres. Gister
ging je me al liefkozend Fritzje noemen, daarvoor heb ik al een geliefde,
Ger.
Geef gewoon je politieke mening, dat doen anderen ook. En praat niet
eindeloos over mij. Als je het niet met me eens bent, nou en. Dat zijn we
vaak genoeg wel. En dan raak je helemaal van slag.

Fritz