Van milieupartij tot asfaltpartij

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Aug 31 08:55:01 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ligfietsen zijn aardig voor gebruik op het circuit van Assen, startbanen en
strakke polderwegen. Bij wisselende wegformaten kun je je beter niet
voortbewegen op hangfietsen maar op baliekluivermodellen.

Misschien een idee om dat bezuinigen en staatsterugtrekken te kwetsen: een
extra programma om mensen weer op de fiets naar buiten te brengen? Met name
kaffers, koelies en puisterige bleekscheten kunnen wel een duwtje in de rug
hebben.

hv,u
-------