Opzegging lidmaatschap

Mon Aug 30 18:59:40 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein WvM <heinwvm at CHELLO.NL>:
>dit *ongeleide projectiel* heeft zijn geuzennnaam heden letterlijk
>genomen en het lidmaatschap opgezegd.

 Jammer.

 Ik heb er vorig jaar ook even over getwijfeld toen de contributie
 acceptgiro 2004 in de bus rolde. Maar ik heb zoiets van 'als de zaak
 er slecht voorstaat, dan loop ik niet weg.'

 Probleem is dat degenen wiens schuld het is dat de zaak er slecht
 voorstaat, er ook zo over denken. Thom de Graaf is de grootste ramp
 die D66 ooit getroffen heeft. Er wordt immers niets meer ondernomen
 om de partij nieuw leven in te blazen (integendeel, alle fut moet
 er kennelijk juist uit) zoals wel het geval was toen Terlouw aantrad.

 D66 moet gered worden buiten de bewindslieden en de fractie om, da's
 wel duidelijk. Maar hoe doet men zoiets ? Ik zou het niet weten.