Opzegging lidmaatschap

Mon Aug 30 18:49:00 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een zinkend schip verlaten is geen Olympische heldendaad, Hein  :)

Maar ik begrijp je overwegingen en deel ze wat betreft de partij-clanpunten
en dus ook het niet vernieuwen (niet of niet volledig wat betreft de externe
standpunten en zeker niet de kabinetsdeelname zonder Pufda die ik wel van
harte steun)...

Overigens heb ik mijn contributie ook nog niet betaald... foei. In dubio
toch kennelijk, niet meer volledig overtuigd, juist op de door jou genoemde
partijclan-punten, maar in Boris D. en Bert B. heb ik meer vertrouwen dan in
hun voorgangers... Eens of oneens, grosso modo wel, maar vind hen zeker
zuiver en zij doen zeker niet sec mee aan de clancultuur die rond Thom
ontstond en deels moest voortbestaan bij de wisseling van de w(m)acht. Dubio
dus... Maar wil hen wel graag blijven steunen, zover dat kan dan als
"passief" lid... (niet gekozen vertegenwoordiger enzo).

Had je wel als kamerlid willen zien ipv een van de slapende vrouwen... maar
dat was al gepasseerd met het nauwelijks vernieuwende stemadvies verder om
zeep geholpen door het ouwen-getrouwe stemgedrag dat nieuwkomers bij gelijke
kansen methet kruisje op het hele stemadvies toch per saldo kansloos
maakt... Je was zeker zo vernieuwend maar weer heel anders geweest dan Boris
vdH (die al bekendheid genoot als vml. voorzitter JD)... Beter vier ipv drie
mannen in the picture dan een extra onzichtbare vrouw...

Fritz