staking en het groot beroep

Antid Oto antid at HOME.NL
Mon Aug 30 17:46:45 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik noemde wat punten en vroeg me openlijk af...

>  ...en Antid Oto <antid at HOME.NL> merkte daarop op:

>  Ik koos wat punten waarvan z'n beetje vaststaat wat een D66'er daarvan
>  zal vinden. Probleem is dat wie als regeringspartij niet voor al dat
>  vreselijks dat de regering voor ont in 't vat heeft, gaat liggen, die
>  staat er in de praktijk achter.

Ja, maar het is natuurlijk zaak om op het juiste moment voor de kar
  te gaan liggen. Je moet dit kabinet nu ook weer niet op de
verkeerde gedachten brengen. Ik ben ook tegen het ontwikkelen van
kleine tactische nucleaire wapens voor de JSF. Brinkhorst werkt daar
nu defacto aan mee. Je hoort hem ook niet meer over de JSF: hij weet
dat het onderwerp 'doorgeladen' is.

>  zal afwijzen, dan verpimt de fractie zonder meer mee. Dat geruzie met
>  die twee LPF'en doet me dan ook buitengewoon veel deugd: het werkt
>  de ontpimming alleen maar in de hand. En dat het kabinetsbeleid flink
>  ontpimd moet worden, lijkt me wel duidelijk.

Het regressieve karakter van dit kabinetsbeleid moet natuurlijk hard
bestreden worden. De LPF politiek draait zichzelf wel de nek om.