Van milieupartij tot asfaltpartij

Thu Aug 26 22:46:24 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On donderdag, aug 26, 2004, at 19:12 Europe/Amsterdam, Heintje
Davids van Meeteren met twee Maten wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Je beschrijft de gemiddelde Nederlandsche bestuurder, M-A. Nederland is

Exact. Ik las die omschrijving: gebrekkige beheersing van de Nederlandse
taal; niet flexibel; blik op oneindig; beetje autistisch; beetje
dwangmatig,
en dacht meteen: dat is een naadloze omschrijving van DB.NL-'bestuurder'
Heintje Davids van Meeteren met twee Maten die kostte wat kost zijn
stichting wilde opheffen, en tierend en scheldend en jokkend en liegend
zijn zin doordreef.

> altijd een bestuurdersland geweest, een 'Obrigkeits"-land. Vanaf eeuwen
> geleden is dit land top-down geregeerd. Waarom zou dit nu anders zijn?

Welk land wordt er niet top-down geregeerd Heintje Davids?

Erik vdMb