LPF-trammelant

Tue Aug 24 13:30:15 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 We mogen hier dan vaak kritiek op D66 zien daar waar het gaat om
 de koers van de partij, de trammelant daarover valt natuurlijk in
 't niet bij het gelazer bij de LPF.

 Ik zit weer te genieten van al die vreselijke mensen die elkaar
 in de media zo'n beetje datgene aandoen dat ze eigenlijk voor de
 burger in petto hebben.

 Nu heeft de vorige week afgetreden voorzitter Fabius weer samen
 met de LPF-fractie de 'Vereniging LPF' opgericht,
    https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=27269467
    http://www.vereniginglpf.nl/
 Er zijn nu dus twee LPF'en: die van de leden en het bestuur,
    https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=24331685
 en die van de fractie en het vorige bestuur...   :-)

 Wie beheert thans de website,
    http://www.lijst-pimfortuyn.nl
 van de LPF ?

 Op die website staat:
>WEGENS REORGANISATIE IS HET PARTIJKANTOOR VAN DE LIJST PIM FORTUYN
>TIJDELIJK NIET IN GEBRUIK. VOOR DRINGENDE VRAGEN KUNT U TERECHT OP
>TELEFOONNUMMER 070-3185847 of 3185846. Excuses voor het eventuele
>ongemak.

 070-3185847 is het fractiesecretaruaat van de LPF-fractie. De fractie
 beheert dus de website, dus de 'Vereniging LPF'.

 Het gaat dus spannen de komende dagen: wanneer komt de LPF van de
 leden plus bestuur in de lucht ?