Interview met gekke Hoogervorst

Hein WvM heinwvm at CHELLO.NL
Fri Aug 20 17:06:08 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:50 20-08-2004 +0200, muijz at dds.nl wrote:

>Vaak is een klein rukje al voldoende om
>zo'n zelfingenomen blaaskaak ruggelings
>op de mat te laten belanden. :-)

Lieve mijnheer,

1. U maakte een onzinnig en eerliijk gezegd nogal dom onderscheid tussen hard -en softdrugs. Ik heb u daarop aangesproken en de misvatting gecorrigeerd. Dank u wel, mijnheer van Meeteren.
2. U zegt tegen een lijstgenoot dat hij niet namens anderen mag spreken.  Ik toon aan dat u manifest, zonder mandaat, in het verleden namens anderen hebt gesproken. Ik wijs u mitsgaders op het dubbelzinnige karakter van uw uitingen. Dank u wel mijnheer van Meeteren.

In stede van enige erkentelijkheid voor het schoonwassen van uw geest gaat u -zoals ik van u gewend ben- weer allerlei rare vergelijkingen maken, van de judosport tot een gestorven kleinkunstenaar, waarschijnlijk met het doel de aandacht van uw mentale ongesteldheid af te leiden.
Doe dat nu maar niet. Zie nu maar in dat u de plank weer eens missloeg, buig het hoofd in ootmoed en wees degene dankbaar die u uit de duisternis leidt.

Uw personal coach, HvM (voor u met nultarief, maar dat is omdat ik zoveel pleizier aan u beleef).