Interview met gekke Hoogervorst

Hein WvM heinwvm at CHELLO.NL
Fri Aug 20 00:55:36 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:16 19-08-2004 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:

>In de tijd dat je je reacties op mijn berichten schreef,
>had je met gemak de URL(s) kunnen noemen van de
>website(s) die ik "namens andere slachtoffers-spreker"
>zou hebben geproduceerd en waarop ik "namens alle
>andere misbruikten de publiciteit zocht".

Wat vindt u van een zin als "Mijn lotgenoten en ik zijn echter niet gebaat bij morrelen aan de bewijslast. Wij zijn het meest gebaat bij een maatschappelijk klimaat waarin seksueel geweld bespreekbaar is en niet wordt weggelachen."

Een verheven standpunt, no sweat, maar zeker "namens lotgenoten" sprekend. Had u een mandaat?

bron: http://www.muijz.dds.nl/smk970730.html