VN deze week over (ondermeer) D66-politiek

Tue Aug 10 23:18:11 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Vanmorgen (dinsdag) stond er een zeer felle aanval op D66 in de
 Volkskrant (van zo'n rechtse denktank, ik meen de Burke-stichting)
 op de Fortuyn-boodschap van Dittrich. Heel eng allemaal.

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>De tijd dringt want de leegloop in D66 lijkt me dramatisch,
>letterlijk en figuurlijk.

 Ik neem aan dat je met 'figuurlijke leegloop' refereert aan al
 die vreselijke 50-tigerjaren ideeen die namens D66 gelanceerd
 worden (terwijl -de naam zegt het al- D66 ooit de reactie op der-
 gelijke ideeen was) ?

 Ik vraag me af of het nog wel zin heeft om hier tegen in het ge-
 weer te komen; De Graaf gaat ijzerenheinig door, wat er ook ge-
 beurt. Dat gaat al jaren zo; verandering is wel het laatste dat
 zal gebeuren. De Graaf is de stagnatie in eigen persoon.

 De enige manier om als D66-leden een einde aan deze ramp te maken
 is De Graaf te royeren als lid van D66. En dat lukt dus nooit.