Newsflash! Bush Tells Truth

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Aug 8 15:30:04 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:

> [...]

Fritz, dat ie er uberbaupt één gevonden heeft. En zo
publiekelijk? Nou ja?, kijk, z'n voorganger deed zijn best
het binnen de muren van zijn 'Oval Office' te houden, en
mochten wij weten wie het was.

Deze is zo stiekem ..... urghh .... Je weet gewoon niet waar
ie mee bezig is.

> His highly enjoyed literal and figurative version of his BLOW-the
> world-JOB...
>
> Hoe anders zou een   Mr... President... of the US... of A   zich zo kunnen
> verspreken...  ;)

:) Dat ie zich concentreert !!!! :)

.... er zijn nog een paar opties, Fritz die zeker ook het
overwegen waard zijn. Maar dan ga ik hier, geloof ik, in
herhalingen vervallen ...

> Maarre... 't Zal daar toch ook nog wel komkommertijd zijn...

Dacht ik. Ze hebben er een ander woord voor (hoorde ik
laatst nog, maar is me ontschoten) . . .,  net zo heet als
hier?  . . . :)

Henk Elegeert