Loze lucifers

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Thu Apr 29 15:02:14 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gaat mis bij huwelijksmigratie omdat men de vrouw of de man niet kent dus
vaak gearrangeerde huwelijk dus daar moet je iets aan doen of de leeftijdsgrens
daar een goede oplossing is betwijfel ik, er is geen sprake meer van
massaimmigratie.

Het gaat overigens over boek 3. Hij veroordeelt het wel, maar wil het boek ook
niet verbieden.

Groeten kees van Loon